top of page

WI:MITZVA - מסיבת אוזניות

עם ניסיון של מאות אירועים מאחורינו, אפשר להגיד בוודאות - חגיגות בר מצווה ובת מצווה כבר הפכו למומחיות שלנו. אנחנו מציעים לילדים מסיבת אוזניות שהם לא ישכחו, ולכם, ההורים, אחת כזו שלא תשאיר מקום לדאגה – הכל ייעשה בשקט.ביחד אתכם אנחנו נפיק את מסיבת האוזניות האולטימטיבית לכם ולילדכם. תחילה, נבחר את הדי-ג'י שיתאים בדיוק לאורחי האירוע שלכם – מבוגרים, ילדים או שניהם יחדיו. מהווליום של המוסיקה אתם כמובן לא צריכים לדאוג, האוזניות שלנו כבר יעשו את העבודה. הן ישאירו את הילדים רוקדים ומחוברים למסיבה, ללא טיפת רעש שתפריע למישהו בסביבה. מלבד השקט, לאוזניות שלנו יתרונות נוספים: הן מאפשרות לקיים את המסיבה בכל מקום בו תבחרו – בבית, בחצר, על גג הבניין או בגן אירועים – וכל זאת מבלי ליצור טיפת רעש. מלבד זאת, מסיבת אוזניות מאפשרת לכם להציע לאורחים כמה ערוצי מוזיקה שונים, כך שבזמן שהילדים רוקדים גם המבוגרים יכולים ליהנות ממנגינה שתתאים בדיוק להם. את האוזניות אנחנו נספק בכל כמות שתידרש. במקום בו תבחרו אנחנו נקים את התשתיות המתאימות כדי ליצור מסיבת אוזניות שתתנהל ללא תקלות או הפרעות.

מלבד החוויה המוזיקלית הייחודית שמסיבת האוזניות שלנו מציעה, אנחנו נשמח גם להפיק לכם את האירוע כולו, כדי שבמהלך החגיגה אתם תדאגו כמה שפחות ותיהנו כמה שיותר.

כדי ליצור את חגיגת הבר מצווה, הבת מצווה או יום ההולדת שתתאים לכם, ביחד אנחנו נרכיב את האירוע בעזרת מגוון אפשרויות שאנחנו מציעים. ניתן להזמין דרכנו מפעיל או מנחה לאירוע, שידאג שלילדים לא יהיה רגע דל. ליצירת האווירה החגיגית אנחנו מציעים מגוון רחב של גופי תאורה, חלוקת אביזרים זוהרים ונוצצים לאורכו של האירוע, וגם מכונות בועות ועשן – הכל לפי בחירתכם. בגלל שיצירת החלל המושלם לאירוע אינה תלויה רק בתפאורה, אנחנו מציעים גם פינות ישיבה מכל הסוגים – פופים, ספות, כיסאות ושולחנות - שיעניקו לאורחים את החוויה הטובה ביותר.

להקרנת סרט יום-ההולדת אנחנו נוכל להביא מקרן ומסך, ואם כבר מדברים על סרטים – גם לצלמים מכל הסוגים אנחנו נוכל לדאוג. סטילס, ווידאו ומגנטים – אילו שתרצו, בהתאם לבקשתכם. ובכלל, כל אטרקציה שרק תעלו על דעתכם, אתם תגידו ואנחנו נביא אותה אליכם לאירוע.

את חגיגות הבת מצווה והבר מצווה שלנו הילדים לא ישכחו, ואתם, אתם תוכלו לשים אוזניות על הראש, ליהנות מהמוזיקה, ולתת לנו לעבוד. ביחד נפיק עבורכם את המסיבה האולטימטיבית לילדים, עם הרבה-הרבה מוזיקה, וללא רעשים מיותרים.

Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page