top of page

אירועי עובדים


הדרכות, כנסים, הרצאות או אפילו מסיבה: אירועים עסקיים מרובי משתתפים כבר לא צריכים להפריע לסביבה השקטה ולהפר את שגרת העבודה. אנחנו מציעים את הפתרון האולטימטיבי, שישאיר את הקהל מחובר לאירוע, מבלי שתצטרכו לדאוג שמישהו מסביב יתלונן על הרעש.

ככה זה עובד: אל האירוע העסקי שלכם אנחנו נגיע מצוידים באוזניות אלחוטיות עם איכות סאונד HD. אפשר לקיים אותו בכל מקום שתבחרו – במשרד, על הגג, בגן אירועים או אפילו בבית. הצבעים של האוזניות יותאמו לבחירתכם, ואם תרצו, נוכל גם למתג אותם בלוגו של חברתכם. עמדות השידור שלנו יתחברו לכל ציוד שידור או סאונד שיידרש, כך שהקהל יוכל להקשיב לכל מוזיקה, הרצאה, או תוכן אחר שתבחרו. אנחנו נדאג לעמדות חלוקה ואיסוף של האוזניות, אותם ינהלו דיילים מטעמנו. במידת הצורך, נוכל להציע גם עמדת תרגום סימולטני מקצועית שתשודר באוזניות במקביל.

לשיטה שלנו יתרונות רבים. ראשית, היא מאפשרת לכל אורח באירוע העסקי להשתמש באוזניות באופן שהכי יתאים לו: הוא ישלוט בווליום, ויוכל לבחור בתוכן לו הוא מאזין במידה והאירוע יציע מגוון תכנים בו זמנית. כמו כן, פלטפורמת האוזניות תאפשר לכם, מארגני האירוע, ליצור מספר מתחמים מופרדים באותו החלל – כאשר כל זוג אוזניות מסוגל להתחבר לשני ערוצי תכנים שונים ומכיוון וברשותינו 2 סטים שונים של אוזניות סה"כ תוכלו ליצור 4 מתחמים בתוף חלל אחד. אלמנט זה מייצר חיסכון גדול בעת בחירת מקום האירוע, שכן אין צורך לקיימו במקום בעל חללים מופרדים אקוסטית. שידור התוכן באוזניות מתגבר על בעיות אקוסטיות שעשויות להתרחש בעת שימוש במערכות הגברה, והוא גם מאפשר לקיים את האירוע בכל מרחב שהוא – בין אם הוא בפנים בחוץ.

מניסיון, השיטה שלנו תשאיר את הקהל שלכם מרוכז לגמרי בתכנים שיועברו באוזניות. חוויית השמיעה האישית היא איכותית ואינטימית – כזו המספקת הנאה אחרת לגמרי מזו שמייצרת הרצאה פרונטאלית אל מול קהל המוני. היא מציעה לקהל חוויה ייחודית, אשר תחבר אותם לעולם התוכן המועבר באירוע.

פלטפורמת האוזניות יכולה להתאים למגוון רחב של אירועים, בין אם אלו כנסים מקצועיים, הדרכות, הרצאות, אירועי גיבוש או מסיבת אוזניות גדולה. אנו נתאים את עצמנו לכל תוכן וסוג אירוע שתבקשו, וביחד נבנה לכם ולחברה שלכם את האירוע האולטימטיבי.

בין לקוחותינו: פייסבוק, HP, AIG, בנק יהב, מוזיאון ישראל ועוד...

Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page