top of page

אירועי ענק


על החוף, ברחבת המוזיאון, בשדרה, ברחוב או ביער – אנחנו מאמינים כי כל מקום יכול להיות לוקיישן מעולה למסיבה ומסיבת אוזניות בפרט - אם רק עושים את זה נכון.

כשמאחורינו פסטיבל המוזיקה "סאנביט" שבגליל העליון, אירוע "לילה לבן" בכיכר רבין בתל-אביב, מסיבות רחוב בכל רחבי העיר, פסטיבלי פורים, מסיבות במוזיאונים, מסיבות אוזניות בקניונים ולמעשה אירועים המוניים מכל סוג שהוא – אנחנו כבר יודעים מה הדרך להרים קהל של אלפי אנשים על הרגליים. אנחנו מציעים מגוון רחב של אירועים במרחבים אורבניים – ממסיבות אוזניות ששומרות על שגרת הסביבה, ועד כאלו עם מערכות הגברה מקצועיות, שידאגו שאת האירוע שלנו אף אחד לא יצליח לפספס.

מסיבות האוזניות שלנו מציעות יתרון גדול: הן מאפשרות להרים אירוע המוני הכולל מסיבת ריקודים מטורפת, ללא רעש שיפריע לשגרת הסביבה שמסביב. עם השימוש בטכנולוגיית האוזניות האלחוטיות שלנו, ניתן להרקיד את הקהל במשך שעות ללא הפסקה, תוך יצירת כמה ערוצי מוזיקה שונים. החוויה ההמונית הופכת לאינטימית, ומעניקה לקהל חיבור מלא אל הצלילים. מסיבת האוזניות מאפשרת לקיים אירוע בחללים סגורים דוגמת קניונים ומוזיאונים, וכמו כן מאפשרת לקיים אירוע ברחוב, מבלי להפריע לחיי העיר ולשכנים.

האירועים שלנו לא נגמרים במוזיקה בלבד: אנחנו מציעים הפקה משלימה שכוללת מתחמי הפנינג עם מתקנים מתנפחים, דוכני מזון ושתייה, הקמת במות ותשתיות להופעות חיות ובמילים אחרות – כל אטרקציה שאפשר להעלות על הדעת.

מלבד מסיבות אוזניות, אנו ערוכים לקיים אירועים המוניים תרבותיים, דוגמת הקרנות סרטים תחת כיפת השמיים והרצאות לקהל רחב. פלטפורמת האוזניות באירועים מסוג זה מאפשרת לשדר לקהל מספר תכנים במקביל – וכך ליצור מספר חללים מקבילים בתוך מקום אחד – בין אם הוא בפנים או בחוץ. האוזניות שלנו מסוגלות להשמיע למאזין אחד עד 4 תכנים שונים ביניהם הוא עובר לפי בחירתו, באיכות סאונד HD בלתי מתפשרת.

חוויית האוזניות מחברת את הקהל אל המוזיקה באופן ישיר ואינטימי, מה שהופך אותה לפלטפורמה מצוינת להופעות חיות. אנחנו מציעים להפוך את ההופעה לאחת בה הקהל שומע את האומן באופן הכי קרוב שאפשר, ללא רעשי רקע, באקוסטיקה שאין לה מתחרים. הטכנולוגיה שלנו מאפשרת לקיים הופעות בכל מקום שתבחרו, מבלי ליצור הפרעה לסביבה או רעש שיגביל את האירוע בזמן.

Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
אין עדיין תגים.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page